Fina familjen

Helgen i Stockholm var helt fantastisk, det är så mysigt med lite minisemester.
Tågresan kunde jag tänka mig skulle bli lite jobbig nu när C knatar omkring men inte då. Efter 30 min sov han som en stock i min famn och vaknade inte förräns vi närmade oss stockholm.

Fin familjen är verkligen så himla fin, det finns inget bättre än att hänga med dem. Jag får så mkt bomull runt hjärtat när jag är med dem så jag klara mig länge. För att inte tala om all go mat de alltid trollar fram, denna gången bjöds det på kräftor. Mums, min favorit.

Att se killarna nu leka brevid varandra är så himla kul, de lägger märke till och härmar varandra och framförallt vill ha alla saker som den andra har*fniss*
Lillebror hade blivit lik storebror och det var så himla mysigt att hålla och snusa på. Tänk att de var 1 år sedan C var så liten...det går så fort. Om ett år är det 3 killar som springer omkring när vi träffas, det kan man knappt fatta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0