Packning på programmet

Jobbmötet gick bara bra och C sov hos mormor mest hela tiden och när han vaknade var ju jag tillbaka.
Ombyggnaden var inte riktigt som jag hade tänkt mig, trodde att det nu var dags att önkska sig de utrymmnen som tidigare hade behövts men inte fanns men så var det inte. Det byggs samma fast nytt :(
Jag kommer dessutom att behöva jobba i renoveringen för den kommer pågå fram till april och då har ju jag varit igång i flera månader.

Nu ska kvällen ägnas åt att tänka ut och plocka fram packning för morgondagen. C och jag drar till Stockholm och lämnar H hemma som måste jobba.
Vi ska bo hos finaste vännerna en natt och hälsa på deras godingar A och F, 2 månader har han hunnit bli nu lilla F. Det ska bli så kul att se dem.

Lördagen åker vi bil hem efter att ha kollat på hockey, det är C´s duktiga kusin som ska spela med landslaget. Hur stort som helst och det får jag och C vara med om det känns lyxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0