Sist i säng!

Nu har jag suttit här och pillat med färger hit och dit på bloggens utseende, nu är det så rörigt att jag inte vet ut eller in så jag lägger helt enkelt ner för idag. Som synes ska färgen i alla fall vara Lila.

Det är dags att äntra sängen. Av någon anledning så blir jag alltid stressad av att vara sist i säng och det är jag idag. Sonen  (vi kan kalla homom C ) som jag la ner vid 20-tiden har sovit utan att göra ett ljud ifrån sig och det hör inte till vanligheterna.

Mannen (som här vidare kommer benämnas H) har varit iväg på konferens med övernattning och somnade i soffan ungefär samma tid som C men har sedan en timma tillbaka befunnit sig i sägen också.

Det är jobbigt att vara på konferens, äta och dricka gott och sova ostört en hel natt, han måste vara helt slut stackarn....men jag älskar mina killar massor, det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0