En bra dag, värd att firas!

I dag var det en bra dag på jobbet, jag har hunnit vara med barnen och jag har inte behövt bli arg eller hålla på att tjata speciellt mycket. Det är så det ska vara varje dag. Vi avslutade dagen med planering och jag hoppas att vi har fått till det så att vi får en lugnare tillvaro, både barn och vuxna.

På dagis har det gått bra, en fröken sa att C är så himla go och charmig....det vet jag väl :)....det värmer ett mammahjärta. De sista svängarna fram till dagis blir det nästan rally och jag vill bara springa in och kasta mig om halsen på C....så mycket saknar jag honom när jag inte får se honom på hela dagarna.

Nu har vi helg i tre dagar, det ska nog firas med ett glas rött för att komma i rätt stämmning!

Kommentarer
Postat av: Jsoul

söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg. du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



skrev om det här :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html





hoppas du får en underbar helg !

2009-02-07 @ 13:50:50
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0