Nu är snart helgen över!

När man börjar jobba så är det som om helgerna plötsligen krymper och försvinner fortare än de börjat. Denna helgen har innehållt ett biobesök, vi gick och såg Yesman med Jim Carrey, jag hade gratis biobiljetter som jag fått för någon undersökningen jag deltagit i och det var sista dagen för att utnyttja dem. Farmor rykte in med kort varsel och var barnvakt, C somnade dock innna farmor kom och vaknade inte under hela tiden så han har ingen aning om att han har varit barnvaktad :)

På lördagen var vi och fikade med en gammal kompis till H och sedan bar det av till badhuset, C trivs verkligen där, det märks. Måste försöka komma dit kanske en gång i veckan nu när vi inte är med på babysim denna terminen, det funkar helt enkelt inte att vara på plats för babysim 15.30 med våra arbetstider. Förhoppningsvis kan vi ta upp babysimmet igen nästa termin för det är himla mysigt att få den tiden tillsammans, speciellt för oss som har varit hela familjen nästan alla gånger.
Kvällen avslutades med Melodifestivalen som jag tycker om att se på men jag måste nog säga att jag blev besviken, tyckte inte det var någon låt som höll måttet. Kan nog inte nynna någon låt som var med igår...jo kanske Caroline af Ugglas låt...som jag i och för sig tyckte om men inte som en Melodifestivallåt.
Ska jag vara riktigt ärlig så var det inte melodifestivalen som avslutade kvällen utan både H och jag somnade till en film som jag inte ens kommer ihåg namnet på.


Idag har vi varit ute på en promenad i det ganska slaskiga och moddiga vädret, vi gick till H´s favorit ställe Julas Outlet, avslutade med Mc Donalds och nu sover C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0