Sweet....1 dag kvar till helg!

Nu är det bara en jobbdag kvar innan det är dags för min helg att börja, det känns riktigt lyxigt att vara ledig fredagar!
I morgon har vi planering på jobbet, hoppas vi kan göra vissa förändringar som gör att det inte blir så rörigt som det är nu....så här vill jag verkligen, verkligen inte ha det. Då går jag under.
Det finns så många barn som behöver extra mkt omsorg av olika slag och det är frustrerande att inte få medel så man kan tillgodose se de behoven som finns.

Det verkar som om C finner sig bättre och bättre på förskolan, det känns tryggt tycker jag. Att första riktiga dagen få hem en kille som inte ens hade fått en ren blöja på hela dagen gjorde mig ganska skakig faktiskt men som tur är så verkade det som om det var en engångs företeelse.

Ju mer C är med sin pappa ju pappigare blir han...kul för H men lite jobbigt för mig...:) Tur att inte H har fattat att det är så det fungerar förrens nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0