3:dje dagen på dagis

Idag var vi 2 timmar på dagis och C gick runt och lekte som inget idag igen. Eftersom det gick så bra så passade jag på att smita med och kolla på lokalerna på övervåningen men när jag kom ner efter kanske 10 min möttes jag av en rödgråten kille som satte sig som ett plåster på mamma. Så här i efterhand tänker jag att det inte var så schysst att smita iväg utan att säga något. Lilla älsklingen.
Det kanske är som jag tror att det går jättebra när han vet att jag sitter där men att han kommer bli lessen när han lämnas, det är tur han inte är långsint.
Han var dessutom trött när jag gick iväg och det gjorde ju inte att det blev lättare så klart. Men hoppas att det dröjer tills vi blir sjuka ialla fall, en inskolningskompis var hemma och hade feber idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0