Hur ska det gå???

Idag har jag jobbat för andra dagen sedan jag gick på mammaledigt i juni 07. Den första dagen var i fredags men då var det planeringsdag, alltså inga barn. Den andra dagen var idag och då var det 4,5 timma i barngrupp, konstant. Tänkte att det skulle vara en bra inskolning och hoppa in när de är kort så jag får chans att träffa och lära känna barnen lite grann innan det börjar på riktigt
Det var nog inte dumt alls för jag möttes av en grupp härliga ungar men ack så krävande...lite att bita i.
Mest av allt känner jag av ljudnivån och då var vi ute mesta tiden, hur ska det bli när vi är inne en regning dag???
Funderar allvarligt på att köra med proppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0