Inskolningens sista dag!

Idag var det sista dagen på inskolningen, när jag lämnade grät C. Förskolläraren som tog C gjorde ett försök att vinka i fönstret men det gjorde inte saken bättre för jag såg hur han grät och ropade mamma. När jag kom och hämtade så såg C mig i fönstret och och jag var nog inte snabb nog in för han var ledsen och ropade efter mig, kom direkt upp i famnen. Det hade dock gått bättre idag fick jag höra, han hade inte varit mycket ledsen under dagen bara när det kom någon och gick dörren för då trodde han att det var jag som kom och blev väl besviken när det inte var det såklart.
Känns bra att det går framåt, det blir bara bättre och bättre.
Nu ska vi vara hemma och vila upp oss för på måndag börjar ju allt på riktigt...hur ska man orka och hinna..det känns omöjligt nu men kommer väl gå på rutin om ett tag.

När C var på förskolan idag så städade jag hela lägenheten och bäddade rent, känns skönt att ha det gjort. Nu kan vi bara ägna oss åt varandra och göra saker vi tycker om i helgen...med gott samvete.

Mitt halsband jag beställde har ännu inte kommit, hade sett fram emot att få en lite present så här inför helgen. Hoppas det bara blivit försenat med posten så jag får det på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0