Jag tror det går bra....

Idag var vi förbi jobbet C och jag. Jag skulle hämta tofflor jag glömde igår, hämta ut nycklar och tala om att jag inte kan jobba nästa vecka när det är inskolning, jag känner att det är vikitigt att det blir bra med inskolningen, jobba hinner jag göra sedan ändå så att det räcker och blir över.
Jag tror inte att inskolningen kommer att bli några problem för C pratar med vuxna och leker med barn som om han inte gjort annat när vi är på skolan eller öppna förskolan. Han charmar och pussar alla som vill, världens underbaraste är han!
Nu lagas det grynkorv, potatis och lingon till min andra älskling som snart kommer hem på lunch, han är underbar han också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0