Snorigt värre & inskolningens 6:e dag

Idag var det till att bege sig iväg och vara på plats på förskolan för frukost 7.45....vi lyckades nästan. Ialla fall var vi på plats till kl 8.00 när frukosten serverades. Förutom att C skvätte mjölk 2-3 ggr på den "fröken" som satt brevid honom så tycker jag att frukosten gick bra. Han pillade isig några skedar naturell youghurt, en lite macka och mjölk.
Varenda unge på förskolan snorade, snörvlade och hostade och så gjorde även min lilla goding. Han har ingen feber men det känns som om han är hängig precis som om han skulle haft feber. Nu ligger han och sover och har gjort ett bra tag, ska nog gå in och krypa ner brevid och bara kramas lite.

Fick mejl idag om att mitt halsband är klart, längtar tills jag får det i mina händer :)

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

oj, det var mycket billigt :)

ska beställa ett jag också!

det svarta är jätte fint!



Rösta gärna på mig som månadens blogg hos : http://jsomijulia.se/2009/january/rosta-fram-manadens-blogg.aspx#comment

2009-01-26 @ 15:31:43
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0