C klarade det!

I helgen var det dags för C att sova borta för första gången, det var dessutom hos Farmor som inte ens har varit barnvakt åt honom. Eller jo, det har hon men det var vid ett biobesök och C sov när hon kom och vaknade inte på hela tiden så han vet inte ens att han var barnvaktad.

Vi var på ett hotell i staden intill så skulle det inte fungera så skulle farmor komma med C till oss men det behövdes inte han hade tydligen inte fällt en tår på hela tiden och visat sig från sin bästa sida och varit helt underbar hela tiden. Skönt att det gick så bra, för alla inblandade.

I morgon åker C och H till Astrid Lindgrens Värld men faster och kusinerna, dagis är stängt. Vilket ju innebär att jag jobbar och kan inte åka med. De ska sova över, två nätter utan C ....jag vill att denna vecka ska vara slut så jag bara får vara med min lilla prins. Jag kommer dock inte hinna sakna dem för jag jobbar mellan 8-21!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0